Finally, the world is on my side

Nu har det hänt radikala saker i mitt liv! Igår sade jag upp mig från mitt säljjobb och idag från Sushi Bar. Jag har nämligen fått jobb på Vattenfalls kundtjänst via Proffice. Var på intervju igår och skrev avtal idag. Jag är jätteglad!!! Det är ett 6 veckors uppdrag på heltid och sedan har man chans på förlängning, men det är ingenting jag räknar med. Kändes ändå rätt att ta chansen och prova på något nytt. Ska först få utbildning och sedan är det e-post, telefon och en hel del administrativa uppgifter som ska utföras. Sen där i mitten av januari, om jag inte får förlängning, har jag iallafall en hel del heavy stuff att skriva på mitt CV! Bland annat det nya och eftertraktade affärssystemet SAP kommer jag få lära mig!!! Dessutom smider jag och Månsson planer om att dra iväg till Thailand efter årskiftet någon gång så då passar det ju rätt bra att tiden går ut just då. Redan på torsdag börjar jag och det känns himlarns spännande. HÖrzz jao!

Lite Instagram i brist på annat, fyra Sophie i en skön Röbäckströja.


Kommentarer
Postat av: Anna

Men grattis, va roligt! Lycka till på nya jobbet :D

2011-11-29 @ 22:45:59
Postat av: Hilda

congratz igen sophie! hänger gärna med till thai ;)

2011-11-30 @ 09:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0