Passpå, nu avslöjas smaskiga hemligheter om SoppaNN

Vad är det första du tänker på när du vaknar? Hur mycket är klockan??!?!

Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? Haha ytterst tveksamt.

Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? Nej det skulle jag inte påstå.

Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? Jag själv?:D

Om du var så full att du inte kunde gå, skulle den person du senast pussade ta hand om dig?Förhoppningsvis!

 

Har du någonsin pussat någon som varit hög? Neej.

Någonting som stör dig som folk sagt till/om dig? Haha finns massviiiis med grajor.

Vem är den största idioten du känner? Helt seriöst, vet inte. Finns det någon ens?

Vad skulle du säga om personen du har känslor för skulle plinga på din dörr? Kanske skulle inleda med ett "Hej" iaf...? Haha

Hatar du någon just nu? Neee för hata är ett starkt ord!

Vem tog senast på din rumpa? Det skulle ni bra gärna vilja veta vaa!

Har du syskon som är äldre än 21? Inte det nej.

Hur fick du ditt senaste blåmärke? Jag vet inte!! Såg bara att jag hade ett fett skumt blåmärke på sidan av låret men vet inte hur det kom dit....

Saknar du någon just nu? Flera stycken.

Är du längre än de flesta i din ålder? Snarare kortare typ.. Nämen är 1.67 tror jag så det är väl ganska medel?

Kommer du ihåg exakt de orden du använde för att avsluta ditt senaste förhållande? Nej för det var inte jag som sa de orden.

Vad skulle du göra om någon av dina vänner höll på med den du senast pussade? Jag skulle ha sagt: "Jag känner nej!!"

 

Har du någonsin fundera på att pierca din tunga? Ja det har jag faktiskt, jag och Hanna skulle göra det i tvåan typ!! Men det blev inge av.

Känner du någon som är oskuld? Jag vet inte faktiskt, det gör jag säkert.

När gapskrattade du senast? Alltså riktigt gapskrattade? Minns inte ens :( Men jag antar att det var i helgen :D

Brukar du tänka innan du talar? Alltså om jag vill säga något smart så gör jag väl det, annars säger jag bara det första jag tänker hihi

 

Skulle du någonsin kunna tatuera dig? Om jag får värsta uppenbarelsen och verkligen vet vad jag skulle vilja tatuera så.

Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? Nja, bara ibland.

Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Nej, inte längre.

Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? Nej. Eller alltså, skulle inte direkt få utskällning! Bara Nelly som bryr sig, hon skäller ut mig varje gång jag kommer hem efter tolv typ, riktigt otrevligt!

 

Om dina föräldrar inte skulle gilla den personen du träffar, skulle du sluta träffa den då? Tror inte de vaaa! Och ofta dom INTE skulle kunna gilla någon som jag gillar? Hallåeee...

Tror du att du skulle klara en månad utan att svära? Tror inte det,svär alltför ofta. Men jag kan ju alltid göra ett test och se hur länge jag klarar det. 8:e november till 8:e december, lets go!

Man vet aldrig vad man har innan man förlorat det. Sant eller falskt? Blir ju mer tydligt vad man hade när man förlorar det, så lite sant. Men inte helt.

Har du någonsin kysst ett ex efter att ni gjort slut? Ja

Om du kunde välja att någon skulle "försvinna", skulle du? Nä tror inte det :)

Pratar du ofta? Haha beror på vilket humör jag är på. Men ja, jag pratar ofta.



Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna? Senaste timmarna??? Jag har legat i sängen. Gått till toan, till köket, och sedan tillbaka till sängen hihi.

Vad är det bästa som hände dig idag? Har inte hunnit hända så himlarns många saker än... hoppas det händer något jättekuligt snart!!

Vem har du umgåtts med idag? Mig själv och Nelly hihihi

Är du en elak person? Nej verkligen inte! Jag är superdupersnäääll.

Om du hade en miljon, säg en sak du skulle köpa? Ett slott :D:D Nämen, bostadsrätt typ. Och fina möbler och köksredskap hahaha

Vad lyssnar du på just nu? 7th Heaven på tvn. Så dåååligt. Ska sätta på musse istället.

 

Tror du att andra människor tycker illa om dig? Nej... jag som är så snäll??:)

Om du var jagad av en alligator, vad skulle du göra? Jag skulle ha ropat på mamma och pappa.

Är du lycklig? Jag är lycklig.

Vem skrek du senast på och varför? Hmmm.. skrek ordentligt i söndags på min far och bror. Var så arg för att maten inte var klar när jag kom..

När grät du senast? Längesen nu :D Någon som minns? Typ den där gången när jag träffade Sofie på Corona och tyckte att det var alldeles för längesedan vi hade träffats.

 

Vem kramade du senast? Anna igår trror jag! Om vi nu kramades..

Är du rädd för mörker? Nej inte särskilt, det är så mysigt så.

Vad drack du senast? Lättmjölk hhhehe :D

Tror du att två ex kan vara vänner? Jag vet att de kan om de vill, mamma och pappa är ett fint exempel!

Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? Jaaa

Sover du med dörren öppen eller stängd? 10 cm öppen. Så Nelly kan komma in och ut, viktigt!

Skulle du vilja vara berömd? Om ja, för vad? Ja lite :D För att jag är en framgångsrik affärskvinna som bor i det finaste huset i stan.

Nämn någonting du verkligen vill ha just nu? Jag vill verkligen ha energi så jag kan gå ut på en promme och städa rummet.

Finns det någon person som du aldrig vill förlora? Ja hur många som helst såklart?!?!?!?

Hur många gånger finns a med i hela ditt namn? EHM 10 ggr?


Kommentarer
Postat av: Anna

Nä inte fick jag nån kram inte..snyyyyft ;)

2011-11-08 @ 14:53:00
Postat av: karro

soppan är ett bra smeknamnhehe

2011-11-08 @ 20:23:17
URL: http://karolinarw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0