Och fastän vi växt ihop så splittrade ödet oss.

Har varit full rulle idag med. Åh så jag är trött i kroppen nu. Jobbade först 11-18. Blev tokstressigt eftersom vår danslärare lagt in ett extra danspass för vår grupp idag kl 18. Blev att kuuuuuuta dit. Kom såklart försent men bara tio min ungefär :D På tom och kurrande mage blev det 90 minuters dans. FyfaraOOOO vad jobbigt det var. Och när jag sedan insåg att jag inte hade någon bil att köra hem med höll jag på att svimma. Jag var så hungrig och trött att jag jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Men jag satte mig på cykeln, ringde mamsen och varnade henne. Jag sa att jag var hungrig som ett monster och att jag skulle vara hemma på 5 min och att det var bäst att det fanns något ätbart på en tallrik till mig då om inte jag skulle avlida av hungersnöd. När jag kom hem fanns massa mini revbensspjäll, grovt färskbröd och fetaost-sallad på en tallrik till mig! MUMSFILLIBBAAAAAAAABBA jahadå. Nu är jag alltså mätt men fortfarande hemskt trött. Ska duscha och sedan vila mig till sömns med lite Tomas Di Leva i högtalarna. Äre bara jag som tycker han är bra? Han är lite småkonstig men jag tycker typ om hans musse lite bra... *skäms* 

I tisdags gjorde jag och garlsen kaos på corre. Bokstavligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0