Newies

Tänk vad man kan bli på bra humör av lite shopping. Igår inhandlades två mysiga stickade tröjor från Gina. Påvägen därifrån fick jag syn på ett par skor to die for till ett riktigt bra o överkomligt pris. Satt helt jävla perfekt också, såklart.. Men mamma förbjöd mig hahah, hon sa att jag kunde köpa de senare i veckan. Som att det skulle vara nån skillnad?!?! Iaf, idag efter jobbet gick jag dit igen och så äre 20% rabatt på hela sortimentet!! Kan jju bara säga såhär. Jag tog skorna i handen och gick till kassan dirrrrrr. Köpte även ett par vantar och hela sju par strumpbyxor. Bra o ha tänkte jag:D Nu sitter jag på skeppargatan och njuter av den fina men ack så mörka utsikten. Men ljuset speglar sig väldigt vackert i älven. Ska snart dra mig härifrån och istället byta om till danskläder. GÖTT känns de=D

Kommentarer
Postat av: Nu förlorar du

jälva är ett fult ord tycker jag. Hörde att du hade lovat att sluta med sådana ord!

2011-11-09 @ 20:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0