Idag har det verkligen varit gråvita skyar och tandläkarväder


Men tjenare tjenare, de va inte igår! Nä för de var ju i förrgår!!!! HHAHAAH hihiiii. Vad har jag då haft för mig sedan senast? Jo det ska jag ta och berätta för er.  I fredags efter jobbet hade jag och några av ns-girlsen ett kärt återseende hemma hos Tove. Vi surrade, åt massa onyttigheter och kollade på Idol. För att summera: en helgrym kväll! Lördagen bestod av jobb 12-18.30, segaste arbetspasset i hela mitt liv tror jag, och eefter middagen hos pappsen hände det något. Fick ett infall, vi bestämde oss för att försöka komma oss in på DADA! Vi hade ju absolut inte tänkt gå ut, inte jag iallafall.. Förade och hade det hemskt trevligt hos Sara innan vi den Blå Faran tog oss till The Big C. Vi kom in också, fantastiskt! Hade inte köpt förköp eller något alls, så det var en alldeles underbart glad överraskning. Jag håller fast vid att impulsutgångar är de allra bästa. Jag hade en totalkväll! Nu ska jag ta en promenad i mörkret för att käka tacos hos min far och därefter blir det lugna puckar. Garanterat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0