I need to feel the weight of a man on me

Hej hopp i lingonskogen! Idag har jag jobbat igen. Dagen gick snabbt faktiskt, fick bland annat besök av Emma vilket alltid är lika keuuul. Efter jobbet blev det stan, igen, har blivit någon slags rutin det där. Så mysigt att gå på stan där vid 17-18-tiden för då är det jättelugnt i butikerna. Köpte en mössa denna gången hihi. Nu har jag ätit mammas hemmagjorda kalops, hon är så himla stolt.... Men ja, den var mycket god. Nu ska jag spendera en knapp timme i soffan för att sedan byta om och åka iväg och dansa. Mina dagar ser typ likadana ut nuförtiden men det är väl inge fel med rutiner! Imorgon äre fredag och Nause på Corre. Då ska jag inviga mina nya skor också. Lär bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0