Första nov

HallYYY! En lång dag har det varit. Klev upp innan halv nio och gjorde mig iordning för kl 10 stod en arbetsintervju på schemat. Gick bara bra! Det är ett säljyrke och är fortfarande lite fundersam om det är någonting för mig, men samtidigt är jag väldigt sugen på just detta jobbet eftersom de verkade som världens härligaste arbetsplats och kollegor. Dessutom skulle jag kunna behålla mitt jobb på Sushi Bar och köra deltid på båda. Hade inte varit så tokigt. Tål att tänkas på.. Efter intervjun stannade jag kvar på stan. Gjorde ett bankärende och kikade i butiker. Lunchade vid 12 med far och bror på Great Eastern. Buffé,tackar!! Jag och Fredric fortsatte därefter att strosa runt på stan, vart dock inga inköp för min del :(:(

Sen åkte jag och Freddelito till Ica och STORHANDLADE!! De var jättekul. Planerade och handlade mat för hela veckan höhö B-). Nu har jag äntligen intagit chillposition i sängen. Har fått nackspärr (vaknade med det i morse) för första gången i mitt liv vilket inte är en alltför trevlig upplevelse. Kan inte vrida huvudet till vänster eller vika det åt höger. NÄR FÖRSVINNER DEEDÅ??

Har även ringt till Hemavan och försökt fixa lite med våra bokningar . Jag och gänget ska ju nämligen fira nyår där!!! Fettt?? JAveeeeeeeet. Hm detta vart ett megainlägg så nu ska jag börja avrunda. Ville bara slutligen säga att jag funderar på att gå på tisdagsklubben ikväll. Så. Goodbye fellas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0