When I walk beside her

Läste i Javanehs blogg för en stund sedan ett inlägg angående sådana här kepsar. Och ja, assååååå. Sicken filur hon är! Det är väldigt underhållande att läsa hennes inlägg tycker jag. Från det ena till det andra, idag har jag jobbat och jobbet gick förvånansvärt lättsamt och bra! Sushi bar söker någon tjej nu som är arbetssam och flitig och jag fick nästan lite i uppdrag att finna en sådan. Hint! ;) Ikväll har jag pluggat lite, Hilda kom förbi en sväng vilket är lika trevligt varje gång. Nu har jag just stigit ur duschen och funderar på att slänga mig i sängen inom snart framtid. Imorgon, i övermorgon och i överövermorgon väntar helvetesdagar ur skolsynpunkt. SKeppohoj!

Kommentarer
Postat av: ibi

fin soppe:D

2011-05-16 @ 22:37:41
Postat av: Ida

Sophie, jag är typ världens flitigaste och arbetsammaste nånsin heheeee:]gillar sushi också!

2011-05-16 @ 23:20:21
Postat av: hanna f

hehe jag är också väldigt arbetsam och flitig ;)

2011-05-17 @ 10:27:45
Postat av: Johannnna rova

Jag gör väl som alla andra och anmäler mitt intresse att bli din jobbhomie! Haha. Skämt åt sido så hade det varit grymt kul att jobba på sushibar (och med dig ofc). Hoppas bara att det inte är ett krav att man ska kunna äta med pinnar för det kan jag inte :( haha. Är självklart en arbetsmyra utan dess like! :)

2011-05-17 @ 13:41:17
Postat av: hanki

jag med, hint hint :) vars ligger det?:) jag ska komma förbi där och lämna cv isånnafallllll :D SVARA PÅ SMS HEJDÅ!:*

2011-05-17 @ 22:45:28
URL: http://olsssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0