Snälla bli min

Hej lovies! Då är det söndagskväll igen och då ska man väl berätta om helgen som varit? Min fredagkväll var iallafall väldigt lugn och spenderades med Samuel, lika king som vanligt. På lördagsmorgonen klev jag upp cirkus åtta för att vara på ljussättning på idun tjugo minuter senare. Vid halv tio kunde jag återvända till sängen igen och hänga lite med ssammi som fick ligga kvar och sova medan jag var borta. Sedan vart det stan en snabbis och klockan två hade jag genrep. Halv sex började föreställningen och jag for hem direkt jag var klardansad. Gjorde mig iordning och sedan blev det fest @ malins'. Mycket trevlig tillställning måste jag medge, trots att jag och rosévin inte klickar riktigt (hatar att erkänna det). Den här dagen har varit slappare än slappp!! Hängt med grabben hela dagen och inte förrän nu har jag försökt ta tag i högen med plugg. Ska läsa lite stresshantering innan jag går och lägger mig, sedan får det vaa nog:) Imorgon = måndag = en lektion + jobb = drygt. Hejdå lovies!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0