Let the foot leave a track

Har mycket att göra, borde plugga stjärten av mig! Men jag vill göra något kuligt. Ska börja med att tillaga mig en lunch:) Bilden visar hur jag ser ut just nu, med bland annat ett ovälkommet sår på överläppen. Men det håller på försvinna nu som tur är. Randiga tröjan planerar jag att ha imorgon på dansuppvisningen. Plus ett par marinblå chinos som jag fick låna av Fredric, svarta kängor och en snusnäsduk. Fulla sjömän är alltså det vi ska föreställa! Idun 17.30, välkomna! Hehe...

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh varför visste jag inte det tidigare, jag som ville se men nu kan jag inte imorn :( snyft.. Lycka till :)

2011-05-13 @ 16:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0