+++

Den här dagen har varit kung!! Inleddes med en redig sovmorgon till 11. Hade nämligen varken stresshantering eller religion på morgonen (helt underbart såhär i slutet, alla lektioner ställs typ in eller är oseriösa). Sedan spenderades hela dagen på stan, då det visade sig att vi inte hade någon svenska heller. Fixade mitt bankkort och shoppade loss med min goa Hännie. Och alla var typ på stan, träffade polare hela tiden!! Jag vill ta kort och visa det jag köpt MEEEN så har min mamma slarvat bort mitt minneskort till kameran då hon skulle städa! Vilken klant!! Kan iallafall berätta att det var ett bar jeansshorts från Bik Bok, en klänning och en liten topp från Gina samt ett linne och en mascara från H&M. Helt underbart skojigt att handla hiihihi.

Men nu måste jag faktiskt plugga :( Ska skriva klart min del till geografiredovisningen som är imorgonbitti samt skriva några rader om en filosof som också ska redovisas. Men hejdå=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh va jag minns den där sista tiden i skolan... man liksom svävade på moln typ.. haha såå jäkla skönt!! :)

2011-05-31 @ 22:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0