Åh, nått stort på gång

Solen har inte varit lugn idag!! Spenderat hela dagen utomhus. Började med att lämna in datorn på skolan, vilket man kan ha delade meningar om. Fett drygt att inte ha en dator längre, å andra sidan sög den sate. Fick bluescreen i snitt var femte minut typ. Ibland hann man inte ens starta den så fick den blue screen igen! Inte ok. Hoppas på att mina söta föräldrar är generösa och ger mig en dator i studenpresent eller iallafall ett bidrag till en. Är nog en liten datanörd innerst inne.. Sedan intog jag och Hanna stan. Scannade av ungefär alla Umeås affärer då vi sökte väska, smycken, skor, bh:ar och allt var det var. Kom iallafall hem med alla ärenden uträttade och det känns ju minst sagt mycket bra.

Nu är mina naglar målade. Ska fixa till mig lite och sen ska jag prova min lilla outfit. För er som inte vet så blev den slutgiltiga klänningen den som jag visade för några inlägg sedan. Multifärgad långklänning från Asos. Gillar den väldigt mycket, den har ett härligt svall (om man nu kan säga så om klänningar). Snart smäller det, hörrni!

Glider...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0