Det spöregnar och åskar!!

Skulle egentligen jobbat idag, men bytte bort mitt pass med en annan tjej. Kände verkligen att jag behövde ägna denna dagen åt förberedelser inför resan. Dessutom behövde jag sova uut länge, för imorgon ska jag ju SJÄLV orka köra 75 mil genom Sverige, och då gäller det att vara pigg och alert! Nu tänkte jag sätta mig på balkongen (naat) och käka frulle..

Btw, såhär ser min tele ut just nu........... Fan så ful den är. Den föll ur fickan när jag skulle ta av mig skorna, landade med framsidan rätt ned mot klinkergolvet och detta är resultatet! SKulle kosta runt 2700 för att lämna in den och få den lagad, så  teliasnubben rekommenderade mig att skaffa hemförsäkring med allrisk så skulle jag bara behöva 1500 typ. Men ändå, så jävulskt onödigt!!!

Kommentarer
Postat av: Ema

alla som jag känner och tapps sin iphone har fått värsta sprickan :S ömtåliga mobiler som sagt!!



Lust att förlja varandra via bloglovin ?? eller varför inte bara kolla in min blogg ??

2011-07-04 @ 16:40:01
URL: http://anarmyofmyown.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0