lite 2010

januari
åkte på en fantastiiisk resa till london, känns som nyss..

festade liite, den här gången hos hilda med några tjejer
februari
skola för full rulle och vi hängde på vasaskolan en hel del. tack och lov för att den tiden är över. kommer ihåg hur sjuukt drygt det var att gå mellan alla jävla byggnader hela tiden.

kollade på resor och vi beställde resan till alanyaaaa (och beställde bikinin på bilden)

lilla nelly växte lite men man kunde fortf inte sätta upp hennes lugg i en tofs;)

jonsson och malla gör sallad haha..

och det festas lite

öl och semla, bra kombo!

en supersolig dag sprang jag, malin och sofie ut och tog massa bilderrr

det var party hos afrodite med afterski-tema!

mars
åkte till värmlandsskogarna över sportlovet som alltid

farmor skämde bort oss med massa gofika flera gånger om dagen
löfbergslila arena

såg färjestad spela mot.... nåt lag..

jag fyllde 18åååår och vi hade vinterexkursion samma dag. riktigt kul hehee

april
jag tvingade sofie att göra hemmagjord chokladsås. den var gudomlig.
vi hade tjejkväll här hemma hos mig med middag och såå
på ett hål drog jag och mallan på stan

min bror klippte den klassiska frillan
ida fyllde de stora 18 och det blev ännumera partaj
häär hade våren börjat komma på riktigt, man överlevede faktiskt utan jacka utomhus
maj
valborg firades hos hilda med massamassa folk

och vi började öva inför brännbollsyran

det kom en varm som var huuur varm som helst och då kändes det verkligen som sommar

men så började det regna, jättemycket. då började mina vänner hoppa i vattenpölarna
sen grillade vi :D

jag hade dansuppvisning på iduun

och man kunde börja käka midddag på balkongen
sen var vi med i brännbollsyran. vi ägde;) och våra outfits var ju lätt dom finaste hihi

juni
skolavslutning. jag jobbade så jag missade hela skolgrejen, men kom lagomt till stan för att se alla studenflak. vi lunchade lite i sf-parken.

sen på kvällen festade vi på böleäng

jag bodde i princip i finnerödja-tröjan!

och vi testade lite longboard:D

jag och sofie gjorde american pancakes för första gången i våra liiiiiv (iaf mitt liv). dom blev smaskiga.

fanny tog körkort. det var så sjukt coolt.

vi firade midsommar hos mallepalle och senare vidare till typ mariehem eller något


juli
på wheels-kvällen hängde jag och brudarna på stan en stund och åt glazzz

sen satt vi på min parkering

vi spenderade lite kvalitetstid på bettness

spenderade lite kvällar på ballan

vi käkade grillat hos amanda hahliiiiin

och festade i holmsund

seeeeeeeeen for vi till alanya!!!!!11

augusti
hahahhaha älskar den här bilden. kom hem från två veckors hetta och konstant festande till ett regnigt, grått och kallt umeå.

festade lite mera

och lite mera. kristoffer sondell hade avskedsfest eftersom han sedan drog till chicago. fick förresten just brev av honom:D jättejättekuligt!!!:D

vi hade en liten avskedsmiddag med fanny på eastern eftersom även hon skulle dra till staterna..

september
här hade vi kräftskiva hos franken:)

och malin ottander hade anordnat en maskerad med tema framtid. vi var "imorgon kl.12 då jag kliver ut ur duschen" typ;)

jag satt barnvakt åt sötistindra

malle fyllde äntligen 18:D:D
oktober
så då började malla härja på krogen. här hade vi förfest hos henne.

en annan gång förfestade vi hos jesper

hanna blev utsatt för flera facerapes hahaha

och vi förfestade hos jonssonnnnn

sen, sen, sen så drog jag,fredric och pappi till GRAN CANARIA.

chillade B)

samma dag som jag kom hem från g.c. blev det halloweenfestande hos hilda
november, tog typ inga bilder denna månad:(
överraskningsfest för tovisen som fyllde 18

fick min fina iphone i tidig julklapp

december
festade ännumera, blev mycket corona

firade julafton och morfar var så söt:D

förfestade hos tove två gånger



och sen blev det nyår:O hihi. den var väldigt bra:)

ja ni. detta är lite bilder från 2010. har nog aldrig festat så mycket som jag gjort i år, men det har varit sjukt kul. har fått resa tre gånger, som jag har väldigt mycket minnen ifrån. vet inte vad jag ska skriva, man kan som inte beskriva ett helt år känns det som. men det har varit grymt bra iaallafall.

Kommentarer
Postat av: MM

veeery nice pics hörru! tiden går såå jäkla fort :S. Men tack för ett fint år barnet mitt ♥ du växer så det knakar, ser framemot många fler år som din mamma! vi hör ihop och tillsammans är vi oslagbaaaraa.

2011-01-02 @ 17:13:26
Postat av: hannapanna

åh vilken fin kommentar från MM. iaf hehe kaosbild på flygplatsen, inte den bästa stunden i mitt liv

2011-01-02 @ 18:07:29
Postat av: Fanny

Sa himla bra bilder!! vilket ar bigge!1



saknar dig :-*

2011-01-03 @ 01:58:09
Postat av: moa

Du har så sjukt fin blogg Sophie!!! :)

2011-01-03 @ 17:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0