spice

har dansaat ikväll för första gången på en miljard år känns det som. det var galet. helt gryyyymt kul. vi körde en sjuk koreografi till en askön låt(ok, texten kan diskuteras). hon kallade korren själv för "snuskig" hehe....  och ja, jag blir riktigt förvånad om jag inte har träningsvärk imorgon i mina JUMSKAR, det ska iaf sägas! vår kära danslärare johanna har alltså lagt in två split i uppvärmningen och i koreografin, hon kände att det var dags. haha, så därför har nu jag och hilda bestämt att vi ska kunna gå ner i split antingen med benen åt sidorna eller ett rakt fram/rakt bak innan sommar........ den som förlorar ska bjuda den andra på middag, eller all alkohol en utekväll, eller va sa vi? ;)

Kommentarer
Postat av: Hilda

haha utekväll känns mer som vår grej? vi kör på det tycker jag! och vadet gäller antingen spagat åt båda hållen eller enbart split. hur låtere?

2011-01-25 @ 22:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0