I'm helpless without your warming smile

klockan rann iväg igårkväll och jag insåg rätt snabbt att kliva upp klockan åtta nog skulle bli omöjligt. därför ställde jag mobilen på 10.00 istället, då jag kände att det var ett lite rimligare mål:) happ, klockan blev 10. och vid den punkten övervägde jag inte ens att stiga upp. det fanns inte i min värld. hjärnan var fortfarande i djupsömn. likaså min kropp. så denna morgon slutade olyckligtvis likadant som alla andra då jag vaknade 13.22. inte förrän då kändes det rimligt att stiga upp. sorgligt, tragiskt, är vad det är. ska försöka hitta på något roligt idag! har redan fått mina bilder från fuji som jag beställde för någon dag sedan! det var kul. och så har jag skickat in en ansökan till ett jobb:D har lust att käka sushi till middag, nån som är påee?!!:DD::D:D hörz zenare. peace!

PS. vill träffa den här damaa snaaarast. det va grymt längesen. DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0