hannish o soffe

kvällen ska spenderas med två favoritdamer och lite hederlig sleepovah. fantastiskt kul, känner jag. måste ju försöka ta vara på sista tiden av jullovet på bästa sätt. och det gör man FAN inte genom att sova till, (lyssna noga nu) --> tio i två <-- på dagarna. sååååå illa. ska verkligen försöka rycka upp mig på den fronten. dock inte så lätt när man sitter upp till 4-5 på nätterna. lär ju inte bli så mycket bättre ikväll, men sen så ska jag faktsikt försöka vrida tillbaka dygnet. snart kommer mina besök. aloha.

två skönheter på en bild. de e kärlek de.

Kommentarer
Postat av: hanna

bilden är så full av kärlek:)

2011-01-07 @ 16:59:23
Postat av: Anna

Jag och Henke pratade idag om när du sov över hos oss när vi bodde i den gamla lägenheten....mysigt och typ hundra år sen :)

2011-01-07 @ 18:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0