i saw my reflection in a window, i didn't know my own face



tjena blöggen zupzup? nej. så kan man verkligein inte säga insåg jag just. bloggen är ju bara en blogg, den är ju inte en säregen person om man säger så. inte direkt så den gör saker under dagarna, har känslor, kan svara på mina frågor etc. den är bara ett redskap, ett tomt skal, för mig att göra mina små inlägg. så, då har vi rett ut den saken. någon invänding? inte? så bra. då går vi vidare. ska på infektionskliniken imorgonbitti för att ta vaccinationsspruta. drar ju nämligen om exakt EN MÅNAD till guatemala. då gäller det att vara vaccinerad mot hepatit A och B vettni! är lite orolig och nervös måste jag erkänna. har blivit nojjig på senare år. jag har liksom börjat tänka på vad det är som egentligen sker, att dom trycker in en jävla nål i huden = smärta. uschba. annars tänkte jag bara meddela den lilla skaran som läser detta inlägg att det är fredag imorgon. freakin friday! snacka om skillnad på min sinnesstämning mellan söndagkväll och torsdagskväll. differensen mellan dem är ofantligt stor. auja, i'm outta here. seshörspusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0