fredag 25/2

har inte uppdaterat något i helgen, som ni kanske märkt. har varit upptagen med att vara..... bakis. satan säger jag bara!!! blev ju utgång i fredags. vi förade här hemma hos mig och allt var väldigt trevligt. sedan corona. också väldigt trevligt till en början. jag mår askalas liksom! DOCK får jag för mig att jag vill shotta, vet ej varför. både en gång, och två gånger. detta skulle jag inte gjort. hildagumman tog hand om mig, fixade vatten etc. sen skulle vi gå till toan, men hann inte fram förrrän vakterna hoppade fram. de såg förmodligen vilket skick jag var i och jag fick följa med till världens läskigaste rum!!! skulle sätta mig på en stol som stod i ett hörn, vilket slutade med att jag satt på golvet och inte tog mig upp. stolen var tydligen trasig. måste sett så jväla fult ut hahahaha! ja sen tillslut kom dom med min jacka och så fick jag gå. hilda fixade taxi till mig. pratade typ med taxichauffören, undrar verkligen vad som sas.. höll fokus på min egna knäskål, för allting annat snurrade så mycket! när jag kom in möttes jag av en arg mami. hade ju inte städat efter förfesten, flåt. gick då raka vägen till sängen där jag somnade så fint med alla kläder, smycken och smink på. fresh! jjaajajaja. gårdagen var trög som fan, men nu, på söndagsmorgon, mår jag ÄNTLIGEN bra igen. har typ sovit i 100 timmar. 





Kommentarer
Postat av: Anna

Försök ta det lite lungt kära du ;) Är rädd om dig ju!

2011-02-27 @ 11:29:54
Postat av: Isak

lät som ett rätt soft rum att hänga i sådär en fredagkväll :)

2011-02-28 @ 11:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0