Sometimes you can't make it on your own

jag har haft en fett tråkig helg, överlag. fredagen slutade rätt så inte bra och lördagssysslan var att ligga i sängen. har sammanlagt kanske sett 20 avsnitt av oc.... skojar inte. men tack och lov, vad hade jag gjort annars??? och imorse, helt otroligt. jag vaknade kanske tusen gånger inatt. var nära på kliva upp vid sex, men höll ut till typ tjugo över åtta. har varit oppe sen dess! väldigt INTE likt mig. nu ikväll har jag iallafall fått träffa mina bebisar, inkl. fanny! sofie och brallan kom hit för vi hade skypedate med våran lilla amerikanare. så vi har snackat engelska med hennes familj....... och ni som vet hur bra jag är på engelska, kan ju gissa hur det gick. ni som inte vet, ja ni kan va glada. hehe:D nu äre söndag, jovars. tre skoldagar, tusen saker att göra och därefter guatemala here we come. stört ba!

viiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0