if you miss the train i'm on you will know that i am gone

hej vänner! en bra sak med dagen var att jag äntligen fick nytt batteri till min dator. grattis till moi. tack så mycket! har faktiskt gått överstyr när det gäller mitt batteri, min dator slocknade alltså direkt laddaren råkade åka ut. både drygt och opraktiskt. förresten skedde det en liten rolig grej när jag var på besök hos datateknikerna som kan vara värd att nämna. när han plockade fram det nya batteriet började han skaka det. därefter för vi följande konversation:

han: "jaa, det är bra om batteriet får motion såhär i början."
jag: "öh jaha...."
han: "jaa, så du kan skaka det lite såhär innan användning. eller så brukar jag tipsa om att ha det i ryggsäcken, det är jättebra eftersom det skakar lite där. om du ska ut på någon löptur kan du också ta med det, ju mer motion desto bättre!"
jag: "jaha okej, hehe .. ja det ska väl gå att ordna :) men hur ofta ska jag göra detta då?"
han: "jaa så ofta som möjligt, några kilometer i veckan brukar jag säga"
jag: "okok"
han: "HAHAHAHAHA, näääää såklart du inte ska, jag bara skojar med dig!!!!! mohhahahaha"
jag: ":|"
han: "du ska ladda upp batteriet helt, sen låter du det gå ner till 10-20%, sen laddar du upp det helt igen osv...."

förstår ni dum jag kände mig? förmodligen inte. jättedum... dom där datateknikerna, dom har humor dom.

Kommentarer
Postat av: hankis

*garv

2011-02-03 @ 12:40:05
URL: http://oemotstandligt.blogg.se/
Postat av: föregående

ops menade garv

2011-02-03 @ 12:40:28
Postat av: SOFIE

HAHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA GUMMAN DÅ :(

2011-02-03 @ 17:19:23
Postat av: ibi

hahahaha

2011-02-03 @ 18:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0