godmåndag


har börjat gilla måndagar litegranna.. dom är så komfortabla. ännu bättre blir det om några veckor då matte D avslutas. dessutom kommer förmodligen även min spanska att flyttas. detta innebär att mina måndagar endast kommer bestå av stresshantering 9:30-10:20. slöttt:D iallafall. har varit väldigt orolig över min älskade externa hårddisk på senaste tiden, den har börjat bete sig annorlunda. glappar, halvt slutat fungera etc. har länge tänkt köpa en nyyyy, men inte tagit mig tiden. detta fick jag ångra igår. den la av helt och hållet :'( det stod ba, USB-enheten har slutat fungera och känns inte igen. shit vad arg jag blev. rädd, samt en smula hatisk mot mig själv. idag for jag och mamiee till en databutik med vår stationära som krånglat litte, så då passade jag på att berätta om min externis. dom fick igång den en snabbis, innan den la av. men dom trodde att dom kunde byta skal på den, eftersom det var det som var pajj. förmodligen är inte själva datan skadad:D detta gjorde mig ofantligt glad. har sanslöst mycket på min externa hårddisk. bilder från 2008, säkert tiotusentals med tanke på hur mycket jag fotat sedan dess. dokument, filmer (inte jätteviktigt) etc. men skulle kännas riktigt riktigt riktigt riktigt riktigt pissigt om allt bara försvann. ber därför en bön till gudarna att den kämpar sig till överlevnad. hoppas att de bönhör mig, skulle bli så glaaa:):):)

Kommentarer
Postat av: hannabajs

fin du är:*

2011-02-07 @ 21:40:52
Postat av: alexandra

snyyyyg tabby!!

2011-02-09 @ 09:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0