-


Dudär, som snabbspolar tiden, sluta upp. Det är alltså fredag imorgon och jag får inte ihop det riktigt. Den här veckan har gått obskyrt, bisarrt... nästan löjligt snabbt. Jag vet att varje dag har passerat MEN fan så snabbt det gick. Sakta ner tänker jag, samtidigt som "Din bästa tid är nuuuu..." i farbror Johans ljuva stämma upprepas i huvudet. Han och hans sambo Charlotta sjöng de tankeväckande raderna på min student i somras. 

Jag ska inte jämra mig eller kverulera för detta. Jag är uppsluppen och munter för snart infaller en helg som bjuder på en väldans massa trevligheter. Särskilt kul är att jag ska på bio med min inte-allt-för-ofta-uppenbarade vän Hanna. Vi träffas nästan aldrig längre och det måste bli ändring på för snart sticker hon till FRANKRIKE. Ja ni hörde rätt. På lördag har jag lägenheten för mig själv, höll jag på säga. Hit kommer mina fina töser för att fira lilla julafton tillsammans. Dricka lite gott och byta julklappar för att sedan avsluta kvällen på TC (eventuellt). Fint va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0