The closing walls and the ticking clocks

I knöööw. Fortfarande en dator med internetuppkoppling som inte fungerar, därav den terribla uppdateringen. Vill att det ska fixas snabbare än kvickt men jag har inte tagit mig till en butik ännu. Ska göra det... nån gång. Här i veckan tänkte jag. Annars då? Är mitt uppe i en toppenfin julhelg. Toppenfin/toppenfint är ett uttryck jag kommer att börja använda mig mycket av i fortsättningen. Det är morfars ord egentligen, han säger det alltid. Efter maten, innan maten, åt ett tv-program, åt julklapparna han får etceteraetcetera. Ja ni förstår. Och igår på självaste julafton insåg jag vilken härlig klang ordet har.

Nu ska ut i regnet och köra lite bil. VI hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0