I don't deserve this. I really do not deserve this. I deserve somebody who gives a shit. I'm not spending one more second of this life with some inconsiderate prick! You're a prick!

Rubriken är en replik som Jennifer Aniston drar mot Gary i filmen The Break Up. Raur.

Jag har inte uppdaterat på ett tag nu men jag har mina skäl! Det verkar som att nätverkskortet på min älskade vaio har gått sönder = inge internet för lilla soppi. Vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken. Kanske gå in med datorn på en datorbutik och ropa hjälp? Har dock ingen tid för sånt längre känns det som. Jobbar ju mån-fre till 17.15. Då får man bara hoppas att något ställe har öppet till 18.00. På tal om 18.00, imorgon vid den tidpunkten ska jag till en massör som ska trolla bort den nackont jag tvingas släpa med mig dag ut och dag in. Haha så illa är det inte, men smärtorna brukar bli riktigt påtagliga vid stanbesök, som idag till exempel. Försökte inhandla lite julklappar och det gjorde så sjukt jäkla megaont i nacken, kan typ inte bära en väska med axelband.

I fredags hade vi personalfest med vattenfallarna. SJukt skoj. Gillar gänget asaaaamyckeeee:D Och på tal om ingenting så har jag köpt en nyårsklänning. En blå och fin. Jag gillar blått. Nu funderar jag på att gå i säng för skulle behöva det. Är ett riktigt vrak på morgonarna. Varje morgon tänker jag att jag ska gå och lägga mig dirr efter jobbet och sedan sova hela kvällen och hela natten till nästa morgon. Men jag gör det aldrig... Men så är det nog för alla.

Dags o tänka på refrängen. Fett random detta inlägget blev, men det får ni leva med mina små tomtenissar. Hejdå

Kommentarer
Postat av: hannapanna

blogga nu din lilla filur

2011-12-21 @ 18:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0