Hallojsan

Knegar på. För det mesta. Tove bjöd på en hejdundrandes fest på annandagen och TC var kalasbra, vilket ledde till att jag blev liggandes hemma hela gårdage. Idag är jag back on track igen. Längtade typ till jobbet när jag var hemma. Märkligt. Nu är jag mest stressad inför nyår och hemavan. Packning, planering och så. Känner mig tokvilsen i huvudet. Har inte en blekaste om vad jag ska ha med mig. Att jag kommer åka buss till fjälls i min ensamhet på fredagkväll är också värt att nämna. Kommer känna mig som ett mobboffer!!!! Men whatt to dooo liksåm.

Idag efter jobbet köpte jag nya jeans :D Fick ett par klassiska Dr.Denim i julklapp. Måndagens bravader gjorde dock att dessa fick ett gigantiskt hål längs hela skrevet. En olycka kan man säga, de hakade fast när jag skulle hoppa över ett staket..... Men nu har jag nya fina igen, onödigt gjort men whatt do dooo liksåm...... :p

Jag och pappa och brorsan ska på bio ikväll. Det känns kul, minns aldrig att vi varit på bio tillsammans förut. Måste dock duscha först för kommer inte orka göra det typ halv tolv ikväll och orkar inte kliva upp tidigare för en morgondusch trots att det låter så härligt när man tänker på det. Känner mig själv för bra, sover hellre tolv minuter extra.... AJa, duschen kallar. Känns drygt. Men thatt do doooo liksåm:D:D

Goodbye my lovers ♥ ps hittade en rolig bild på mig elin och sofie hihi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0