Grattis bror!!!

Jisses vad trött jag är, helt sanslöst. Känns som att jag inte har haft en enda sekund till att sitta ner och ta det lugnt på under hela veckan. Späckat schema och så himla mycket stress. Idag har jag varit igång sedan före 5 imorse. Klockan 6.30 befann vi oss på skeppargatan och sjöng för Fredric som äntligen fyller 18. Roligttt! Sedan var det dags för en hel dag med utbildning på Vattenfall.. Efter jobbet åkte jag direkt till skeppargatan igen för mer födelsedagsfirande. Har sippat i mig en hel del glögg och knaprat i mig ett antal pepparkakor med ädelost. Rackarns gott alltså! Nu ska jag verkligen sova för imorgonbitti ringer klockan klockan 6.45 igen och då ska jag vara pigg på ännu en dag med utbildning,tjoho. Godnatt gänget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0