NAPPA!

Jag tog riktigt tråkiga bilder från denna resa måste jag själv medge. Kamerna lämnade i princip aldrig hotellrummet, vilket iofs kan vara förståeligt. Men här är iallafall några bilder från min kamera från naparesan. Hoppas på att få de andra brudarnas bilder inom kort då dom är lite mer, vad ska man kalla det... stämningsfulla.

Umeå City Airport
Stockholm
Arlanda
Första kvällen med Ystad.
Träffade på ett gäng trevliga britter (typ enbart britter därborta förövrigt)
Vi lekte lekar och jag förlorade såklart.....
Blev smått besvikna på Nissi Beach som hade gått och skaffat sig algblomning
Brandt och Lickie piercade deras nippleeeeees hothot
Brandt kör på skön style
Glasögonen.... klassiska..
Ingen ville åka sling shot med mig :(
Gaz, en sådan pajas
"Hiiiiiiildaaaaaaa, Hiiiiiildaaaaaa, Hiiiildaaaaa"
Hemresa!

Kommentarer
Postat av: Malle

FAN vad jag saknare! It's not lungt längre...

2011-08-18 @ 20:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0