I remember all those crazy things you said

Har haft en bra dag, trots omständigheterna. Vaknar bakfull och slitnare än på väldigt länge hemma hos Soffe. Vi lägger oss i soffan för lite tv-tittande, men somnar såklart på ett ögonblick. Vaknar dessvärre av telefonen som ringer och det är från jobbbbeeeeeeeet. Dom säger att jag ska jobba kl.13 och jag känner bara neeej neej NEEEEJ snälla låt mig slipppppa!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det var bara att ta sitt pick och pack hem, fräscha upp sig lite och sedan cykla iväg till jobbet. MEN det gick bättre än väntat, var på glatt humör osv:) Efter jobbet och brudarna hem till mig för att käka rester från gårdagen och det var så fruktansvärt gott. Nu ska jag se lite oc. Dock håller avsnitten på att ta slut och det gillas ej. Godnatt alla fina där ute.

2v. Det har gått snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0