ser på pippi långstrump


igår var en annorlunda dag. provjobb på sushi bar från cirka 12-17. vill ni höra hur det gick? jaaa det gick typ bra! fick stå i kassan, ta beställningar, servera, torka borden och hålla det fint i restaurangen osv. det var lite kluurigt och körigt när det kom mycket folk men väldigt väldigt skojijgt. tur att jag hade linnea vid min sida hela tiden, annars hade det blivit kaos. ska dit på lördag igeeen iallafall, hoppas verkligen att dom gillar mig och vill ha mig kvar:D efter jöbbet blev det hanna, sofie och hemmagjorda hamburgare. vidare spenderade vi kvällen tillsammans på hög i min säng. helt förträffligt. idag är det sooooool, det gör mig glad. jippi. ska nog gå på en promenad med min kusin anna, men som jag hellre kallar storasyster, och det jag ser mycket fram emoot. gla pårre!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för idag lillasyster, ser fram emot nästa gång :) Puss!!

2011-04-22 @ 22:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0