tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen

Om man bortser från faktumet att jag inte har gjort en enda liten ansträning/insats i något skolarbete (projektarbete!!!!) så är jag nöjd med mitt lov. Lov är till för att koppla av och det har jag gjort. Dessutom har det strålande vädret gjort att varken jag har haft lust eller det har känts värt eller rätt att plugga. Plugga har jag gott om tid att göra sedan, när jag läser unni osv, då jag har motivation och då jag vet vad jag vill bli. Nu känns det bara äckligt och jävligt meningslöst. Jag har skaffat jobb och det är nog det jag är mest glad/stolt över. Ska jobba måndagar och lördagar på Sushi Bar framöver, vilket känns lagomt mycket och helt fantastiskt bra.

Jaha, annandag påsk avslutades med en lång promenad med Sofie och Malin. Vi fick oss en riktig pratstund. Nu har jag tryckt en hårdbrödmacka med tonfisk och en müslitallrik. Jag fick även ett litet ryck och klickade hem ett gulligt linne från H&M. Nu tänkte jag ta steget och gå in i duschen (vilket jag tänkt göra de senaste 60 minuterna). Så pzzout och vi hörs inom kort mina små kycklingar.

Kommentarer
Postat av: fanny

Grattis till jobbet Sophie!! :D

2011-04-26 @ 18:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0