my heart skipped a beat

tjenaretja. har haft en strålande dag. fick tillbaka två prov, filosofi och psykologi. vg på båda, catching! känns bra de. gjorde även bort min psykologiredovisning och har kommit en bra bit på religionen som ska in imorgon. fick ånjuta en kycklingwok a la karre till middag, förtjusande. kvällen är oplanerad. har alla möjligheter i världen att göra något skojigt av den. får se vad det blir, kanske bakar något och ser hockeyn? hejar till skillnad från alla dagens umebor på färjestad i kampen om sm-guldet, var bara tvungen att få det sagt. bra nu vet alla det också. och ytterligare en sak jag måste få sagt är att jag ska UT imorgon, något som inte sker alltför ofta numera. ser mycket fram emot tillställningen. resten av weekenden är unplanned och vad som sker får väl ödet ta och avgöra. det var allt för nu, tackobock hörs väl snart igen om jag känner mig själv rätt.



Kommentarer
Postat av: Anna

Skulle vara mysigt om du ville följa med på en promenad nån kväll, jag går alltid när tindra somnat vid typ 8 =)

2011-04-07 @ 21:30:00
Postat av: Slim Jim

Du måste ju faktiskt återuppliva din skype nu soppe..

2011-04-07 @ 22:26:39
Postat av: Fanniee

Vill ha grillkvall pa ballan.... misslyckas med grillningen men anda fa varldens basta kvall for att jag har varldens bastaste vanner!!! :D

2011-04-13 @ 18:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0