det kan vara så förfärligt det kan vara så bra

jag blir så arg:( för att 1. jag har lyckats pajat min iphone. när jag skulle hämta nån uppdatering och sen startade om datorn så fastnade den i "återhämtningsläge". när man kopplar in den till datorn så står det att man måste återställa den till fabriksinställningarna för att den ska börja fungera igen!!! måste gå till teliabutiken imorgon. 2. jag lyckas inte hitta någon balklänning. eller jo, jag hittar riktigt fina balklänningar men det är alltid något fel. antingen kostar den 3600kr vilket är alldeles för dyrt för mig, eller så är den sold out, eller så är leveranstiden 8-12 veckor.

BAJS.

Kommentarer
Postat av: Malin

jag säger ju det, negativa saker kommer aldrig ensamma. Håller med om klänningarna.. ska vi gå i varsitt lakarn?

2011-04-27 @ 23:26:11
Postat av: Anna

Du kommer vara finast av alla vad du än har på dig!

Har du varit på Högtidskläder och kollat vad dom har (i stan?) annars kan jag följa dig nån dag! Dom borde ju ha blandade stilar på klänningar!

2011-04-27 @ 23:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0