can you lay next to her and confess your love

svenne b nationella hela dan. har ont i nacken (som vanligt). är tröööööt. det är mööörkt ute. jag är ensam här hemma. jag vill inte gå till skolan imorgon. nelly har spridit ut bomullsrondeller över hela mitt rum och jag orkar inte plocka upp dem. är på ett sådant humör då något som att stöta tån i en tröskel eller spilla mjölk skulle kunna få mig att grina. detta var vad jag hade att berätta idag. förhoppningsvis möts ni av ett positivare inlägg nästa gång ni tittar in. kisses

Kommentarer
Postat av: Anna

Fy vad jag skämms!! Glömde ju fråga hur det gick på nationella när jag ringde idag! Saknar dig! :)

2011-04-14 @ 23:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0