I've got something that you need, i've got the love

Historien om min mobil fick inte ett särskilt lyckligt slut. På telia beordrade de mig att återställa telefonen till fabriksinställningarna (typ som att omformata datorn). Jag tog det stora steget och gjorde detta på min psykologilektion. Jag var medveten om att mötas av en helt främmande skärm , men det var på något sätt ändå väldigt sorgligt och traumatiskt för mig när jag startade telefonen efter återställningen...... Min gamla tele, vart tog du vägen? Nu har jag en telefon utan bilder, utan kontakter, utan sms. Ska man se NÅGOT positivt i de hela kan man ju tänka att detta är en börja på en ny era. Vad nu det skulle vara bra för. Men, så tänker några: sluta grina, det är ju bara en telefon. Och ja föfan, det äre ju faktiskt! 

Gud har dessvärre inte tilldelat mig ett superminne, KAN NI DÄRFÖR SNÄLLA SKRIVA ERA TELEFONNUMMER SOM EN KOMMENTAR TILL DETTA INLÄGG? Skulle vara jättegulligt:):):)

Jag har äntliiiiigen köpt nya löp/promenadskor. De sitter perfekt på mina fossingar och är väldigt komfortabla:) Jag har även införskaffat lite nya trosor och ett orangefärgat nagellack då mitt förra (som förövrigt var en gåva från sofie) har torkat totalt. Några bilder på dessa inköp genom min nya iphoneapp Hipstamatic kommer här:


Kommentarer
Postat av: Ledsen vän

Jag anser att du borde kunna mitt vid detta laget :( är 10 siffror så mycket begärt att komma ihåg?? VA? Jag som trodde vi var vänner... är besviken på dig.

2011-04-29 @ 11:27:22
Postat av: Anna

Trist när sånt där händer... alltid jobbigast i början när man saknar allt som försvunnit, men brukar bli bättre efter ett tag ;)



Fina inköp!



2011-04-29 @ 11:41:17
Postat av: hanki

MITT TELE ÄR 070-2828333 :):):):)

2011-04-29 @ 15:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0