this is my life

yeeey ikväll var det dags för dancehall igen och det var självfallet lika roligt som vanligt! efter skolan var jag och hilda på kontoret, för vi ska kanske ändra någon kurs och så. där köper man även balettakademienkläder, vilket jag länge tänkt köpa men aldrig tagit tag i! så i veckan, eller nästa.. så ska jag ta mig i kragen, ta ut pengar och köpa nån mjukisbyxa samt tröja! 

iallafall, det roliga eller ska jag kalla det chockerande, som hände efter dansen var att jag möttes av min bror och hans tre kompisar. de satt där och väntade på parkeringen. sen ber han med sin snällaste röst om jag inte kan skjutsa dem till tavelsjö där det är FEST (minerva är lediga imorgon tydligen). hahaha. så ja, mitt på blanka tisdagen körde jag en bil full med grabbar och hög musik i mörkret där det blev glesare och glesare mellan byggnaderna. kan säga att det var äckligt att köra hem och jag var rädd att köra vilse, men fick 200spänn så det vare nästan värt haha:D nee nu ska jag sova. possssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0