SKAJP

hallå sockertoppar. det har varit en lång dag, orkar icket går in på detaljer. men snart blir det fika hos mallepalle vilket jag ser fram emot att inta i min sötsugna mage miihihih! ville också meddela att jag har blivit aktiv på skype på heltid. och ja, hahaha jag älskar det. mitt namn är tiger_sophie så, ADDA! och om ni inte har skype så, SKAFFA! tror vi kommer få en fin tid tillsammans där. 

måste bara också få tillägga att fanformittliv.com kanske är den bästa hemsidan som någonsin gjorts här på internet. kan ju få den allra suraste kärring att dra på smilbanden. Exempel: "Idag tänkte jag vara badass och skolka för en gångskull. Visade sig att jag var ledig. FFML" eller "Idag, insåg jag att jag inte kan raka mitt "unibrow". Jag har för mycket finnar i pannan. FFML" eller "Idag handlade jag en läsk på macken och fick fyra kronor i femtioöringar tillbaka. Femtioöringarna försvinner idag. FFML". roligt!!!!!!! :D :D :D :D :D







Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till din söta kompis :) Skulle vara kul med hennes bloggadress ;) om hon vill ge ut den åt gamle mig :P

2010-09-30 @ 22:08:04
Postat av: Malin

hehe så fagra bilder.. tack för presenten gull! Det är lugnt "gamle anna"

2010-09-30 @ 23:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0