klant

jag hade lite problem imorse. eller stora problem hehe.. körde till skolan som vanligt (javet, har blivit sjukt bekväm). parkerade. tog ut nycken ur bilen. stoppade ner nyckeln i väskan (trodde jag). klev ut ur bilen. ska låsa bilen, MEN VART FAN ÄR NYCKELN? nej inte i väskan iallafall! letar i ett år. hittar den inte. får panik, blir försenad. går till lektionen och möts av en ny lärare som verkar avsky folk som kommer för sent. går tillbaka med felix till bilen för att leta mera. vi ligger på marken och tittar, vi gräver runt i hela bilen. tömmer min väska och min jacka 10 gånger om. den är BORTA. ingenstans. får ännu mer panik. låser bilen inifrån, smart där! orkar inte livet. orkar inte skolan. går hem till sofie.

vid halv fyra bestämde jag och sofie oss för att gå tillbaka till skolan för att köra hem bilen med extranyckeln. när vi kommer fram så ser jag direkt att NYCKELN LIGGER BREDVID ENA BAKDÄCKET! vafaaan? det var årets skummaste händelse iallafall. måste varit någon som hittat den under sin bil eller något? och sedan lagt den där? nej jag vet inte.. går bara att spekulera. men jag orkar inte. är glad att den är återfunnen iallafall:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0