bölllar

i torsdags bakade jag och mina projektarbets-kollegor fyra satser bullar, VAR! alltså sammanlagt 16 satser bullar. oj... det lät fan groteskt. men bullarna vart fina och under fredagen vi fick nästan alla sålda, förutom 2 eller 3 påsar :)

idag slutade jag 12 som varje måndag. for nästan direkt till tandläkaren, och det gick som tur var bara bra. fick beröm för mina fina tänder, hihihih *stolt*. sen var jag en liten stund på stan med sofie, utan några köp tråkigt nog. så såg min måndag ut i stora drag och snart blir det dans, hej!






Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gör du gör pa100?

2010-09-28 @ 11:27:44
Postat av: Sandra

MUMS



Vad söt du är

2010-09-30 @ 22:06:55
URL: http://sandraevaldsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0