When I see your face

för ett tag sedan slevade jag i mig en tallrik pasta med vegetarisk köttfärssås (=morotssås) och nu tänkte jag faktiskt vara en duktig flicka och läsa in lite relleee till religionsprovet som är på obestämd tid.. mest troligt på torsdag. det ska bli riktigt kul de mjoooo. kommer dessvärre inte hinna vara duktig så länge, för snartväntar dans. JAGVET. jag får inte träna egentligen, men jag känner mig faktiskt fräschare idag så..... så jag tänker fara dit ändå. vi ska faktiskt filma idag. och dessutom kan jag ta det väldigt lugnt (inte just då vi filmar då, men innan) thihi:D










Kommentarer
Postat av: Fanny

men crazzy, varifran komm detta langa underbara har ifran? :O:D:D



Faniiiee

2010-10-20 @ 06:40:37
URL: http://fannyiusa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0