That party last night was awfully crazy I wish we taped it

gosh! gårkvällen var minst sagt intressant. rubriken säger allt. men jag kan ju iallafall berätta att vi först var hos jesper på förfest där vi hade det sjukt trevligt. isak lärde mig hur man halsar på riktigt. efter det blev det bodyshots och hela köret. är då på toppen av måbra-skalan. kommer även ihåg att vi skulle ta 23-bussen, men efter det är allting rätt svart. vaknar upp av att jag står mitt framför en vakt som säger att jag inte kommer in på 5ive, att jag skulle återkomma om en timme. som tur var sofie en ängel och räddade mitt liv. vi vandrade runt stan och jag ringde några samtal som jag inte kommer ihåg mycket av. träffade några människor som jag inte heller kommer ihåg mycket av. hehe. en taxiresa hem som jag inte heller kommer ihåg mycket av. eller jo, en vit påse kommer jag ihåg, jag var tvungen att sitta och ha den framför mitt ansikte. sedan säng. dock tycker ajg mig inte minnas att jag mådde dåligt alls under hela kvällen, men sofie säger att jag sa att jag mådde illa?! jag som trodde jag mådde kanon hela tiden.. men tydligen inte hehe. skumt det dära. nåja, tack alla för en riktigt trevlig start på kvällen iaf,måste göras om:D

här är massa bilder från min och sofies kamera!


































Kommentarer
Postat av: Anna

men sophie då hehe ;)

2010-10-09 @ 20:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0