sail away with me now








HEJ EGOBILDER (och bh som visas, sorry för det). gissa vad jag åt till middag?? just det ja, PIZZA. var verkligen inte inte inte sugen på det eftersom vi åt det i fredags, men det fanns inte så mycket att göra då den redan var beställd och jag inte hade så mycket att säga till om. jaja, man skall icket klaga - mat får man ju :D ville bara slänga in ett litet hej sådär på söndagseftermiddagen. jag har lust att göra något! och då menar jag inte ligga i sängen och se film, utan jag vill ut och typ.. andas in den friska luften litte. hade varit nåt de. förresten, på två av bilderna ovan ser ni min nya bandana(?), visst heter det nåt sånt?! köpte den på bikki bokki för en hundring. den är som färdiggjord om ni förstår, sitter redan ihop! riktigt värt då jag inte har nån speciellt bra sjal att knyta runt skallen. BLABLA BLAAAA hihi imorgon är det måndag. då har jag bara en lektion så jag är glad! sen på fredag är jag ledig. så min skolvecka blir väldigt short, o de tackar vi för. förresten så är det bara 20 dagar kvar tills vi intar GRAN CANARIA. tiiiiden går baotasnabbt och det är ju bra. då far ajg snart utomlands och sen äre höstlov och sen äre snart jul. och efter jul börjar vårterminen och då fyller jag år och sen blir det vår och sen så blir det studenthysteri. sen tar man studenten och då.. då. då.. ja vad händer då? DET VET MAN ALDRIG. MEN JAG LÄNGTAR DIT IAF FÖR DÅ FÅR MAN REDA PÅ DE:) flumsigt inlägg det här blev då, undra om nån orkar läsa det ens. fred ut!

Kommentarer
Postat av: sofie

längtar till studenthysterin!!!!

2010-10-03 @ 21:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0