så mycket bättre


godingar, jag måste berätta för er. JAG FICK 16P PÅ MATTEPROVET. förstår ni vad detta innebär??? jag fick VG! precis som när jesus fick blinda att se och lama att gå, så är detta ett under. nivet när man är sådär osäker att man chansar på typ varje uppgift, och sedan visar det sig att det mesta är rätt. vansinne :D men jag klagar inte. jag känner mig så jävla bra. skulle kunna övervinna allt för tillfället. och som om mitt humör inte redan nått sitt högsta Y-värde, så fick jag veta att vi ska käka hemmagjorda friscoburgare till middag. kan inte bli bättre än såhär. är glad och parttysugen. men måste kissa, hejdå!

Kommentarer
Postat av: ida

men kuuung! jag sa ju att det skulle gå braaa :D

2010-10-21 @ 08:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0