lovlier than you


OH MY så jag har dansat nu! är helt slutkörd. fysen var olidlig. alltså mina magmuskler fick sig en riktig omgång, i den här farten lär ju magrutorna hoppa fram snart ;) fast kanske inte ändå. nog om det, kan ju berätta att jag hade en mördaruppsats/analys-skrivning idag i IR (internatnionella relationer). vi hade en timme på oss att analysera en film utifrån massa perspektiv (liberalismen,konstruktivismen och realismen). och inte nog med det, så var det FÖR HAND! jag har aldrig känt sån kramp i min hand förut. kommer typ ha träningsvärk i muskeln mellan vänster tumme och pekfinger imorgon. skulle seriöst inte förvåna mig!

och juste, efter skolan åt jag en ljuvlig måltid. den bestod nämligen av ett löskokt ägg med plenty of salt. sen till det rostade mackor med fransk brieost. och till det oboy. en konstig blandning, men det var ett mellanmål i klass kan jag lova! det var som att plocka ut det godaste ur olika mellanmål och sätta ihop det till en! fantastiskt gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0