jag är en soldat för dig!

när jag vaknade denna morgon kände jag mig förkyld och hängig. hade svettats typ halva natten och på det så var min hals som ett öppet sår. ingen skola idag med andra ord! hittills har jag ba legat och vilat i soffan och zappat mellan 3:an, 5:an och mtv på el televisor. nu tänkte jag ta och byta syssla. kanske dra på mig mjukiskläder, sätta upp håret i en knut och baka lite muffins. till det lite najsig musik på hög volym. lääär ju vara bästa kuren mot min lilla sjukdom.. hehe;)
edit: blev kladdkaka istället. hittade inga muffinsformar..

nåja. en hälsning till alla duktiga som är i skolan just nu. hoppas ni har det roligt, och om inte, så kämpa på bara:D:D

(SNART fredag, gäller att bli pigg tills dess!)


Kommentarer
Postat av: Malin

du får inte vara sjuk pulen :(

2010-10-13 @ 21:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0