day 'n' night




Hey darlings! Kom just hem från ett danspass och nu ska jag käka lite senmiddag. Tror det blir den exklusiva måltiden makaroner med korv och ketchup. Nomnom! Har haft skolveckans jobbigaste dag idag, så jag är glad att den är över. Imorgon har jag som vanligt bara en lektion 14.40 till 15.40, aktiekunskap. Efter det blir det lite tillfix, middag och sedan tar vi vårt pick och pack och slår oss ner hos jonsson. Där blir det förfest med massa gulliga tjejer och därefter utgång. Lär ju bli fett. Bara det inte går som förra veckan, men det ska nog gå att ordna. Nu är mina snabbmakaroner klara. Tusen kyssar.

Kommentarer
Postat av: miss olsson

det blir fett

2010-10-14 @ 21:59:20
URL: http://efterfst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0