Arsenal, 9 januari

hade det extremt tungt att kliva upp imorse. låg och drog mig till tjugo över sju, vilket är på teeoook för länge!! under dagen fick jag bland annat veta att jag klarade godkänt på fysikprovet och vg på läs-och hörförståelsen på engelska nationella. kändes fantastiskt må jag säga. 10.45 hade jag möte med finnerödja-snubbarna med lite mer information kring sommarjobbet. fick schema och t-shirtar, fylla i papper och ja. ni förstår. känner mig faktiskt riktigt peppad:) nu sista lektionen hade jag trafikant. lite surt på måndagar, för då när vi slutar, hinner jag inte mer än hem - så ska jag på körkortsteori igen på körskolan. GÖTT VA?? mmm precis. min körskolelärare sade senast att jag bör prioritera körkortet nu och lägga skolan åt sidan, om jag ska hinna ta det till sommaren. känner att jag vill följa hennes råd och ba skita i skolan helt....... jao, sitter och fikar macka och oboy. nu ska jag bara andas lite, sen blire att cykla iväg till körskolan! heeey








Kommentarer
Postat av: Föredetta fotbollsproffs

Jävlar vilka bilder

2010-05-11 @ 10:42:02
URL: http://krillesondell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0