skulle vilja ha den här megasnygga jackan från MONKI

det vackra vädret fortsätter och jag är nöjd som bara den! riktigt jäkla sommarvärme, och folk har klagat på att jag har haft för mycket kläder på mig. hmja, jag kan väl erkänna att halsduk och kofta + jeansjacka inomhus är lite väl.. men jag vet inte. har väl inte vant mig att klä av mig än!;) hade min sjunde körlektion idag och det gick bara bra. åt firre, lax närmare bestämt, när jag kom hem och sen for jag ut och löpte ett tag. nu har jag degat i min säng alldeles för länge istället för att ta tag i mitt jävla spanskaplugggg. har fett kursprov på fredag, som jag vill ha mvg på (min enda chans att få mvg i något ämne...). borde därför ha pluggat jättejättemycket, men har inte börjat ännu. fy... men jag är så jäkla sugen på att stoppa något i munnen. det är det som är problemet tror jag! kan inte koncentrera mig, för jag är sugen på typ, en kaka. eller nåt . haha, aja en liten update från mig. hare köng, och ta vara på morgondagen. det ska tydligen vara den sista med denna högtrycksvärme. adjö.


Kommentarer
Postat av: sofie

har också kollat på den jackan fast i blått, löööv it!! :D

2010-05-19 @ 21:15:48
Postat av: Anonym

oj vad är det för blöt fläck på min dator, ahaa dregel, snygg jacka

2010-05-19 @ 21:43:08
Postat av: Fanny

Härligt med en löptur :D:D haha

och snart har du körtkortet va?

2010-05-20 @ 08:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0