så jeeela naaaaaaajs

eey, det luktar sommar!! det är soligt iallafall, termometern visar över 25 grader. den är i solen, men ändå! direkt jag vaknade, för cirkus en halvtimme sedan - så vart jag på asgött humör! nu ska jag göra mig iordning och sen blir det stan! fan vad sugen jag är sugen på att shoppa alltsååååeee. får se om det blir något. behöver ju som tidigare sagt egentligen spara....

ja, såhär vart håret iallafall, inte världens bästa bilder men. frissan la in både några mörka slingor, samt ljusa, för att få ett så naturligt resultat som möjligt. jag er nojd:)





Kommentarer
Postat av: Hilda

hur snygg som helst!

2010-05-08 @ 17:09:04
Postat av: Krille

Snyggare än snygg, snarare snyggast

2010-05-11 @ 10:43:18
URL: http://krillesondell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0