never say never

god fredagseftermiddag mina goingar. haha JAA, den här fredagen började ju bra. och med bra så menar jag att jag försov mig den dagen man absolut inte får försova sig. vi hade nämligen nationella i engelska, hör- och läsförståelse klockan 8.20 imorse. och när tror ni att jag vaknar??? jo när jag får ett sms av malin klockan 07.53. hehe ja, frågan är ju hur fan man lyckas..... flög upp och dampade på mamma i några sekunder och frågade varför hon inte hade väckt mig, tog på mig det första jag såg och sen cyklade jag iväg direkt typ. har känt mig jättefräsch idag i skolan också som ni kanske förstår:) men hade bara två lektioner, så det var ändå rätt lugnt. för seen, klockan 13.15 hade jag frisörtid hos hårizont! iiiih! slingade håret igeeen, och den här gången vart jag faktiskt nöjd:D det gula/oranga är bortaaaahh. underbart! kankse tar en efter-bild sen. ikväll ska jag umgås med min fina flickevän sofie jonsson . det blir asbra. fredag för fan! PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0